خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

رقابت های قهرمانی پینگ پنگ کارگران استان قزوین با قهرمانی تیم تاکسیرانی پایان یافت

 

رییس هیات تنیس روی میز کارگران استان قزوین گفت: مسابقات قهرمانی پینگ پنگ کارگران استان با قهرمانی تیم سازمان تاکسیرانی به کار خود پایان داد.
به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران؛ طاهرخانی’افزود: این رقابت ها با حضور هفت تیم در دو گروه الف و ب به صورت دوره ای برگزار شد.

 وی اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی، کارخانجات نیرومحرکه، شرکت توزیع نیروی برق، آتش نشانی و خدمات ایمنی، شهرداری قزوین و آپادانا سرام تیم های شرکت کننده در این رقابتها بودند.

 رییس هیات تنیس روی میز کارگران استان قزوین اظهارکرد: در دیدار نهایی این مسابقات تیم تاکسیرانی با حساب سه بر یک نیرو محرکه را از پیش برداشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

 طاهرخانی اضافه کرد: قاسم غیاثوند، خسرو مایلی، ایمان گلشاهی، حسین خباز و فرامرز رسولی اعضای تیم قهرمان این مسابقات را تشکیل می دادند.

 وی در ادامه گفت: تیم های تنیس روی میز شیشه قزوین و آپادانا سرام نیز عنوان سوم مشترک این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

رییس هیات تنیس روی میز کارگران استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: در بخش انفرادی این مسابقات نیز ایمان گلشاهی از تاکسیرانی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و علی پهلوان بخش از نیرومحرکه و مصطفی ظهیری از آپادانا سرام به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: جمعه 27 / 2 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد